Jag har bara haft det underbart!

Tja Ida här, det är nu alla ska rita kors i taket! föööör JAG SKRIVER! Fan va länge sen, och jag ser att ellen har börjat uppdatera lite nu men för min del kommer det inte bli något bättre. Det är så att jag har INGEN tid till att blogga , svär. Så mycket i skolan, så mycket efterskolan, så mycket på helgen .. Aa asso det finns ingen tid. Och tyvärr har jag inte haft någon vidare lust heller. Nu till min största anledning då, MIN DATA ÄR TRASIG. Den dog och nu går den inte att laga. Så det är anledningen till varför jag inte heller kommer börja updatera nu. Men någon dag fram över ska jag väl skaffa mej en ny bebi så jag kan skriva på den lite oftare;) För den ända anledningen till att skriver nu är för att jag är hemma från skolan och sjuk, plus det fanns en ledig dator.
Nu kommer snart filip med min mat som han åkte upp och handla till mej:D Mums!
.
Vi hörs väl någon dag antar jag;D


.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0