In till stan

Vi fick sluta tidigare idag eftersom halva klassen skulle ha prov så gick resten hem. Så jag sitter här hemma och är så jävla trött. Skulle behöva sova minst två timmar typ. Filip gör prov nu och sen när han är klar ska vi in till stan så ska han köpa ett linne till mig som han har lovat. Det är skiiiiiit snyggt! Vill ha det NU ! Nu ska jag ta något att äta så jag kanske piggnar till lite. Och juste, igår.... omg, Gurkan åkte ut ur bigbrother!! Helt sjukt! Hatar typ alla tråkiga jävlar som är kvar förutom Simon & Cristian.. Martin, Sara och Peter borde åkt ut för flera veckor sen-.- Gurkan var ju hela bigbrother, asso inget bigbrother utan Gurkan... Skit samma, tänker fan inte kolla mer på det skit programmet.

Erika och jag är alltid såååå snygga vettni;)
.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0