Balklänning?

Tjaa !
Är hemma för lite plugg med Filip. So prov imorrn:S Ikväll ska jag beställa balklänning tror jag:) Börjar bli dags att köpa det nu. Det ända jobbiga med att hitta en klänning är att den måste passa till mina klackar. Men nu så har jag hittat en som jag hoppas sitter bra på och som är lika fin irl som på bilden nedan. Den kommer från Nelly och är jätte billig. Inte någon riktig balklänning dock, men den är snygg och den får nog duga. Annars skickar jag tillbaka den direkt och beställer en som jag hittar på Asos ist som är lite mer balklänning liksom...
Jag ska beställa ett par skor på nelly också tror jag, och ett örhänge :D
.
Klänningen:

.
Balskorna jag köpte för ett tag sen ifrån bianco:

.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0