Wedding

Har inte uppdaterat som ni märkt. Jag har vart på blöllop och bara haft det underbart. Shoppat lite. Bland annat en klänning och halsband till avslutningen. Köpt en väska, skor och lite annat. Jag har dock fått nöja mig med min blå balklänning i från Nelly. Det blir nog bra till slut. Jag har bokat Limmo med några vänner samt soldusch och ska på en nagelsalong och fixa naglarna. Ska försöka boka en smink kurs på Make Up store också men det är liiiite ont om tid så vet inte om det finns tid kvar. Balen är på måndag och onsdag. En för vår skola och en för alla skolor i komunen. Asso niorna:P Nu är klockan mycket, hehe så ska sova nu:D Natti nattiiiiiiiii!
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0