Detaljer !! Tvingar ingen att läsa det här långa;)

HEEEJ !
Ska skriva lite om mina dagaaaaar woho ! Hoppas ni inte tycker jag är allt för tråkig ! Hihi !
.
På nyår skulle jag vara hemma och träffa (fulla) älsklingen MEN vi drog till Nelli (min kusin) ist hela familjen så det var sjukt mysigt ! Åh, har lite bilder jag kan lägga upp , sen ! Men iaf så åt vi sjukt god tre rätters middag som vi alla lagade tillsammans. Sen så kollade jag och Nelli på jurassic park (stavning?) filmer hela natten fram till kl 5 typ. HÖHÖ. Sen blev vi väckta på morgonen av att vi skulle åka hem:( Och så gjorde vi det och när jag kom hem så minns jag inte vad jag gjorde.
.
Sen på kvällen så gick jag å mötte Morra , Martin och Filip. Ah ska inte säga så mycket men tillslut gick Filip och jag hem till mej.
.
Idag träffade jag Ellen vid 2 typ och vi ville bara ta det lite lungt så vi bakade med SATANS hög musik. Tyvärr så är Ellen och jag inte speciellt pro på att baka så vi FAILADE TOTALT även fast vi båda har mvg i hemkunskap. Höhö. Sen drog Ellen hem och jag gick å mötte Simon och Filip. Dom hoppade i min säng så det typ gick sönder en planka
-.- Sen gick vi och mötte Matte och lillen för simon skulle gå och matte skulle med hem till mej. Hahah vi alla tre fick ligga å trängas i min lilla lilla säng när vi kolla film. Men det var bara mysigt, hiihih ^^ Sen drog matte rätt tidigt och filip drog typ nyss.
.
Favvo bild i repris ! (så jävla mycket minnen i den här bilden asso)
.
PUUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0