SJUK -.-

Var hemma från skolan idag. Jag är såklart sjuk som jag sa att jag skulle bli. Dock är jag inte magsjuk utan bara saaaaaaatans förkyld. Hoppas jag frisknar till mej tills imorrn. Känner mej inte alls frisk nu, men jag vill verkligen gå till skolan imorrn för efter så ska jag, Erika och Ellen klippa oss ! Så förbered er på kooort hår :'( Ska ändå bli så jävla skönt ! Vill få bort mitt fågelbo av klyvna toppar NU !
.
Idag gjorde jag ansökan till gymnasium iaf. Nu känns det som man blir mer peppad på att höja sina betyg ! För jag måste komma in på mitt första handsval , annars blir jag jätte besviken på mej själv...
.
Nu ska jag nog sova så jag hinner bli frisk... och juste imorrn så ska jag beställa massor ifrån h&m ! WOHO ! haha :P
.
Sanna & jag i somras ! hehe, bildbrist....
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0