jätte kul inlägg. host :D

Hej . Jag älskar min pojkvän han är bäst. Så nu vet ni.
Ska snart sova... Har inget på hjärtat igentligen men för att ni ska få något att läsa så kan ja berätta om min helg.
I Fredags gick jag hem till Filip efter skolan. Sen så gick vi hem till mej ganska sent. Då kom Anna och nåra killar från min klass. Så färgade vi håret oranget och fixade oss för senare skulle vi gå till skolans idrottshall och spela natt-volleyboll tunering mot andra nior i vår skola. Vårt lag kom 3a och det var fett nära att vi kom till final men tyvärr, men det var typ 10 eller 12 lag tror jag. Det höll på till kl 3 på natten, sedan gick jag hem och duschade och sen ner i sängen direkt. Minns att jag var så sjukt trött och så var min säng nybäddad så det var helt underbart skönt. Hehe. På lördag morgon vaknade jag vid typ 10 och skulle åka in till staden för att dansa med Ellen & Erika. Det var så jävla kul. Nu har vi gått 2 gånger i vår nya dansgrupp med hip hop/street och jävlar, asso det är så grymt kul ! Efter dansen stannade jag och Ellen i stan och jag köpte choklad och ett kort. Sen åkte vi hem och jag fixade med present, chokladen, ljus, kortet, musik och bäddade jätte fint i en säng i garaget för jag skulle överraska Filip för vi skulle fira alla-hjärtansdag i förskott :p Det var as mysigt när min älskling först kom hem och åt fondue med familjen sen gick vi ut i garaget och han blev riktigt rörd faktiskt :D tur att han har sån bra flickvän haha ! Och idag har vi typ inte gjort mkt. Men han har gått hem nu och jag kommer få det jätte jobbigt nu när jag ska sova ensam inatt. BLÄ ! Men imorrn ska vi ha spakväll ! hahah ! lr asso HAN ska få spabehandling av mej... Det behövs, hihih :DD även om de är värsta tjejgrejen så ska han få det ! :D
.
Snäääääällllaaa ge mej sommar ! Alla vill väl ändå ha sommar nu så kan den inte bara komma! Längtar så sjukt mycket eftersom den här sommaren kommer bli den bästa någonsin !
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så vi kan säga att du inte är oskuld längre lr?

2011-02-14 @ 17:15:44
Postat av: Anonym

Saknar ..........

2011-02-14 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0