‎There's a fire starting in my heart.

Hej igennnnnnnnnnnnnnn !
Har snott pappas data nu ....
Har inget och skriva typ. Öh.. Hm.. Juste , idag hade vi origenteringsdag med skolan och det gick fett bra.. MVG jaooo ! Var typ sten död när vi slutade vid 12 typ. Åkte till älsklingen och sov i säkert 4 timmar. Asso herre jag har inget att skriva:s Är så jävla trött nu så ska väl sova ändå så:p
.
Annars är jag väl bara så jävla skoltrött nu. Det är verkligen dags för sommarlov nu. Men bara några veckor kvar sen kan man pusta ut och hoppas att man kommit in på gymnasiet. Jag orkar bara inte med skolan.. typ minst 2 prov varje vecka plus en massa inlämningsuppgifter och förhör. Nej nu vart det här världens tråkigaste inlägg. skit samma... Förlåt med de är för jag är såå trött.

Hahaha, gangters på taket någon dag... ;D
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0