Sanctum

Heellu !
.
Jag bloggade i början av lovet, men sen kom min pojkvän hem och då är han det ända jag har tid med. Vill vara med honom så ofta som det går därför hinner jag inte blogga.
.
Mitt lov har både vart hemsk och underbart... men nu är det slut. Imorrn äre skola FYFAN ! Får ångest när jag tänker på det.. Vi har massor den här veckan som kommer och jag borde pluggat på lovet men jag har inte gjort ett skit.. Så imorrn kommer jag få sitta hela kvällen :(
.
BTW så var jag på bio i torsdags kväll precis innan Filip kom hem. Jag och pappa åkte och såg Sanctum . Och fyfan vilken heeemsk film. Så jävla vidrig, jag satt och skakade typ hela filmen.. Den var verkligen läskig. Men för er som inte vet det så älskar jag läskigt , så jag älskade den här filmen.. Vi såg den i 3D och när den kommer på dvd så ska jag absolut se den igen... SÅ GRYMT BRA ! SE DEN ! Kan lägga upp trailern , kolla ! Så braaa :p okej ni kanske har fattat att jag tyckte det nu ! ;D
.

Den blonda, unga killen som spelar huvudrollen är feeett snygg:P Ska kolla när man ser han, aa typ 0.40 så ler han, hahah ! ^^
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0