Rättegång

Hej ! Var ett tag sen.. Har ju vart så sjukt mycket nu ! Avslutning, bal, fest, bal igen, fest igen, ännu mer kul saker . Har levt , men har också haft motgångar. Ändå har allt vart super bra. Blivit bättre vän med de man tappat och för det mesta vart super glad då all stress med betyg just släppt. Men så för ett par dagar sen så fick jag, min pojkvän och två killkompisar veta att vi skulle på rättegång den 21 juni. Idag. Vi alla var väl rädda. Det var riktigt jobbigt, men det gick bra. Jag är så himla glad att det är över nu. Så egentligen, NU är det sommarlov! NU kan jag pusta ut! En sommar som kommer bli perfekt. Båttur med Ellen som vanligt , en favorit. Träffa nya människor, festa, ha kul. Till skåne med mina två bästavänner! Fyfan vad vi ska skratta, vad vi ska snacka skit! Och det bästa, få ett helt sommarlov med min underbara pojkvän. Bara min, vi ska hitta på en massa saker att göra ! Denna sommar kommer jag aldrig behöva sitta själv och ha tråkigt! Jag ska också till italien om typ två veckor med familjen. Önskar att Filip kunde följa med, men det kanske är bra att vi kommer bort från varrandra ett tag så vi inte tröttnar vilket är lätt att göra när man ses 24/7. Förra året när jag åkte utomlands så sa jag att jag skulle blogga, vi köpte internet där men det var allt för segt att sitta i en kvart för att ladda upp en bild och sen en halvtimme för att publicera. Så jag orkade inte. Denna gång ska jag se till att det blir av ! hehe..
Hitta lite gamla bilder, här har ni:
.

fyllde 14 tror jag..

Mina kära vänner ! Älskar er!

Min kärlek för ett år sen!

En outfit förra sommaren, saknar håret!

Erika min skönhet också förra sommaren..
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0