vadå sur?

Åååh! Nu är jag sååå arg!
jag har ingen dator här hemma som jag kan ladda över bilder på. Bara den här kuk datan är hemma o de går inte att ha itunes på den för den är cp duuum! Våra andra datorer är på vårt landställe i nyköing å dom kommer hem senast om två veckor. Dock ska jag dit innan så kan väl blogga där om jag har lust. Känns inte alls som de nu! Jag var as duktig å har sprungit på löpbandet å skulle skriva ett inlägg om att "nu när jag är hemma från Italien å har ätit massa onyttigt ska jag idag börja min nyttiga vecka, eller längre" och ett till om Italien, och ennu ett till om igår då jag gjorde lite kul. MEN DE GÅR INTE FÖR JAG HAR INTE LADDA ÖVER BILDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och ett inlägg utan bilder suger, också de som inte passar till de som står..... Så du ska jag gå å ta ut min ilska på min pojkvän ! Hahaha nejdå! Okej jag måste erkänna en sak, nu sitter jag och skriver jäääätte håååårt på tangenterna MEN ja tror fan att det funkar, för ja har nog skrivit av min ilska nu. Hööh... Är lite gladare ju:pp Nu är dock de här inlägget så tråkigt å så muppat! Vilket de inte skulle bli, eftersom de skulle bli TRE fucking intressanta inlägg .... åååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
.
så hejdå , nu är jag lite gladare å snart kommer Filip så då ska jag bli super glad.!
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0