The Tourist

CHAAA !
Nu sitter ja här helt död i sängen. Har vart i stan med Ellen idag. Köpte inget förutom busskort och donken:s Sen har vi vart och sett "the tourist" som var helt okej bra. Sen har jag nu legat och pratat med filip hur länge som helst i telefonen. Och nu tänker jag nog sova.
Ska bara berätta att imorrn så ska ja o filip med och kolla på när min bror spelar final i st-cupen. Varken jag eller filip är intresserade av sport, men det ska nog bli kul. Max är ju grym så, haha! :DD
Sen ska vi nog hem till mej och chillaaaaa! Hahah sen veta man aldrig;)
.
Och om nått helt annat, för nån vecka sen så kom ju H&M katalogen och detta var det ända jag kände att jag MÅSTE ha. Jag hade inte tänkt att köpa nån långklänning tills sommar, men när jag såg denna mysiga så var det kärlek vid första ögonkastet. HAHAH! Den kostar dock 500... Meeeen just nu så kom jag på att jag har presentkort där så snart är den MIIIN ! MEHEHEH !
.
Gaaaah! Vill ha sommar!
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0