godnatt !!

Hejhej !
Igår var jag med Erika efter skolan. Vi åkte till c och gjorde en sak. Så mötte vi Filip, Matte och Ludde där så åkte vi hem .. jag och erika gick hem till mej för att äta mellis/middag. Sen åkte vi och dansade för första gången på typ 2 fucking månader ! Illa. Men det var såååå sjukt skönt att få dansa igen, OCH så var vår nya dansgrupp och läraren jätte bra och det var skit kul ! Var jätte glad efter! Sen mötte jag Filip och vi gick hem till mej å sen så gick han efter ett tag , då tog jag en dusch sen i sängen.
Idag så har jag vart hemma med Filip och vi typ rev ner hela mitt rum :s inte bra. Sen gick han vi 8 och då började jag plugga lite:) Nu så ska jag nog sova. Och tagga till skidresan i helgen ! Fyfan va kul det kommer bli ! Ska ta massa bilder, och de är säkert fler som kommer göra det så då blir det nog massa bilder ifrån det här på bloggen !
.
Ge mej sommar !
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0