Drive until you lose the road, Or break with the ones you've followed

Hej..... Jag har varit hos filip hela eftermiddagen och kvällen. Så kom hem vid 9 typ. Så åt jag och sen ringde ellen, det var nämligen ja som busringt henne. Såååå kul. Fast fick lite dåligt samvete då jag trodde hennes föräldrar blivit jätte arga på henne för att hon laddat ner filmer:p Sen nu har jag just tagit en dusch och lagt mej i sängen med datan. NAJS. Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och prata med älsklingen:)
.
Imorrn ska jag och Ellen ta lite fina foton (på OSS såklart) så vi har nått att visa här i bloggen xD
.
ååh, nu får gääärna våren komma så ja kan använda mina härliga vårjackor. Och vårskor. Och andra vårkläder. :D
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: tobbs

sött :)

2011-01-18 @ 23:29:38
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0