We can dance til the sun comes up

Nu har älsklingen gått. Och för er som undrar vart jag har tagit vägen så har jag inte haft någon tid alls för bloggen. Ingen tid alls att ligga här ensam i sängen lyssna spotify och nörda mig som förr i tiden. Utan nu lägger ja all tid jag har på den finaste personen på jorden. Och det finns inget bättre. Men inatt kunde jag inte göra det tyvärr så jag är själv , och det var ett tag sen ... och det kommer bli jätte jobbigt. Men men:/
Jag har iaf haft min bästa helg någonsin.. typ : "I've had the time of my life , And I've never felt this way before" ! Hihih !
.
Min uppdatering kommer nog fortsätta ligga lågt ett tag... Men jag ska försöka att inte vara helt stendöd:)
.
Myskväll med älsklingen!
Matte och super söta Mimmi !
Annisen & jag i plugget !
Matte städar, hihiiiiiiii
FIRE !
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0