ooooooooooooooooooooooooo

Hej, fick nyss en grej bekräftat som jag dock redan visste var sant, tyvärr :'( döda mej ! Anyway, så har jag varit och dansat på Marikas nu på kvällen med Erika. Kul. Bara att jag mådde skit dåligt innan vi åkte. Trodde jag skulle spy, tror fortfarande att jag är på väg att bli magsjuk för jag mår inte bra alls. Det känns i min kropp så som det alltid brukar göra innan jag blir sjuk. Sen så när jag är magsjuk lr har feber brukar jag drömma exakt samma dröm heeeela tiden, den försvinner aldrig ut ur mitt huvud, och den är orimlig. Efter jag har vart sjuk försöker jag komma på hur den är men jag minns aldrig... As weird iaf... Och den drömmen har jag nyss haft. Usch ! Hatar den ! Hatar att vara sjuk ! Men om man ska se på den positiva sidan med att vara magsjuk så är det att jag alltid brukar gå ner så satans mycket i vikt. Haha ! Skulle igentligen behövas just nu:p
.
Haha ! Ellen och jag på Ikea i somras ! :DD
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sofie

vad har hänt :O kry på dig snygging <3 <3

2011-02-23 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0