MinHelg

Hej och förlåt för dålig uppdatering... Men jag har inte haft nån tid för bloggen de senaste dagarna. Utan jag har gjort andra saker. Jag var hemma hos Ellen med Erika i fredags. Sen gick jag hem och så kom Filip, han sov här. Sen åkte han hem i lördags. Sen åkte jag till centrum och mötte Ellen för jag skulle fixa en sak på apoteket. Sen åkte vi hem till henne. Sen gick vi och köpte godis. Sen gick vi till mej. Sen åkte hon hem. Sen kom hon och Filip tillbaka till mej på moppen. Sen åkte Filip. Sen kom han tillbaka med Matte. Sen Åkte han och Matte. Sen kom Filip tillbaka. Sen åkte Filip. Sen sov Ellen här. Sen vaknade vi. Sen gick hon hem. Typ nyss. Och nu ska jag kolla på film så bye  !
HAHAH:D
.
we get it on most every night,
when that moon gets big and bright,
it's supernatural delight,
everybody was dancing in the moonlight,
dancing in the moonlight,
everybodys feeling warm and bright,
it's such a fine and natural sight,
everybodys dancing in the moonlight !!
.
hihih, nu får det bli sommar!
.
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

skulle du köpa p-piller lr?

2011-01-24 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0