The Rose ♥

Hellu ! Kom hem typ 11 från att ha varit hos Filip i typ 7 timmar ! Vi pluggade till NO-provet imorrn. Gick jätte bral lärde mej sååå mycket, för vi satt och pluggade all the time ! *host host* (Y) HAHA jaja. Idag fick ja lite tråkiga nyheter. Men annars är jag lika lycklig som igår osv. Jag vill bara skriva ut det att JAG HAR ALDRIG TROTT LIVET KUNDE VARA SÅHÄR UNDERBART ! Ni kanske tycker jag överdriver, men då har ni inte levt livet på riktigt än. Det gör jag verkligen nu ! Alla problem jag haft, bara löser sig. Hela tiden. Alla verkligen. Och så finns det inget bättre än att ligga och mysa med älsklingen till "how to save a life". När jag gick hem från han idag så började jag till och med gråta för jag insåg hur jävla bra allt är just nu. Hur mycket jag har missat tidigare i livet. Jag har aldrig känt så här förut, aldrig älskat någon såhär mycket, aldrig älskat livet såhär mycket. Och ni som tycker jag tjatar, alltså ni fattar nog inte vad riktig lycka innebär i så fall. Förlåt om det låter som jag skryter, men jag vill bara visa hur lycklig jag är!
.
Nu ska jag checka tider för um. Herrå !
.
Längtar till skidresan !
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 17:17:40
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: jenny

allt bra ? :D

2011-01-21 @ 18:31:50
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0