take me as i am or watch me as i go

chachabloggen!
Nu sitter jag här i sängen och geekar mej framför fb & lite bloggar. Idag har jag inte gjort så mycket. Vid nio tiden kom iaf Filip och så tog vi bussen hem till nån kille vid centrum. Sen drog vi hem och kollade southpark höhö. Sen satt vi på min matta och så tände filip sin tändare så mitt hår bah "WOOSH" brändes :o Inte så mycket dock men det luktar ju för fan skiiiit i mitt rum nu-.- Tack så mycket filip! Imorrn ska jag sova ut jätte länge har jag bestämt. Måste passa på innan skolan börjar. Sen ska jag nog hoppa i badet och ha lite spadag. Sen ska filip å ja bosätta oss i mitt garage, han ska sova här. Och alla får komma! haha skoja. Ne men det ska bli najs , då kan vi spela hur hög musik vi vill hela natten lång woho ! Inga jobbiga päron, höhö.
.
bildbrist
Från min halloween fest (ja ser ut som en tjock korv)
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej ida och ellen. Jag vet att ida hade en frågestund innan ni la ihop era bloggar men kan ni inte ha en till. Det är säkert mer än jag som undrar och har tusen frågor!!

2011-01-08 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0