KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Usch ! Varje gång är lika jobbig:( HAHA, att säga hejdå till älsklingen i telefonen ! Hatar det ! Men jag ville bara säga att jag ÄLSKAR alla mina vänner ! Ni är mitt allt ! Jag är så lycklig att jag har er ! Jag har verkligen insett det nu ! Hur mycket ni verkligen betyder ! Jag är så jävla lycklig nu ! Så det finns inte ! Men det är en sak som fattas ! Det är sommaren ! Den får gärna komma NU ! Fast jag har lite att se fram emot innan den kommer ! Så som skidresan ! Den kommer vara fantastisk ! Jag längtar verkligen ! Men ännu mer till sommaren ! Jag bara känner det hela tiden att det kommer bli den bästa sommaren någonsin ! Allt tack vare mina underbara vänner ! Har aldrig känt så här förut, det betyder att sommaren 2011 kommer bli UNDERBAR, och inget annat !
Nu ska jag sova.. Det var ett tag sen jag somnade såhär lycklig !
Puss på alla !
YEEEES ! Mitt liv kunde inte bli mer underbart just nu !
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida Melinas bloppis

Alltså jag tror det skulle kunna passa vilken kroppsform som helst. Som sagt, den är ju oversize i sig så det är inget ovanligt i det. Och sen är den ju väldigt djup i ryggen redan så det är nog inte heller någon skillnad! :)

2011-01-20 @ 11:50:54
URL: http://fridamelinas.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0