D Ö D

Heellu !!
Nu sitter jag här i soffan och är helt död typ. Filip har just dragit. Igårkväll sov vi ju i garaget och vi somnade halv 7, sen kl 9 kommer min bror och hans kompisar och skjuter bandybollar på garagedörren och skriker å gör allt för att vi ska bli galna.. Sen efter ett tag sticker dom och vi kan få sova några timmar till. Så gick vi upp vid 5 typ och var helt döda. Därför orkar ja inte träffa han igen ikväll för jag måste verkligen sova ut. Så snart ska jag äta middag sen duscha sen blire nog film och därefter sängen. Jag kommer helt ärligt vara död i skolan på tisdag:s
.
btw, såg att ni ville ha en frågestund så en frågestund ska bli... Men ska snacka med Ellen först så vänta ni bara:)
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0