YOUR WORDS ARE POISON

HEEEEEEEEEEJ !
Ellen är i skåne just nu , så hon kanske inte kommer skriva så mycket. Men jag tänkte skriva lite vad jag gjort de senaste dagarna jag inte skrivit om :) xd ..
.
I måndags kom Matte o Filip hit.. Det var sista gången ja fick träffa Filip på piss länge. Och bajs mamma o bajs pappa säger att jag inte får åka upp till honom i Vemdalen :( Hähäh.. Aja !
I tisdags åkte jag , Ellen o Erika in till Nacka för jag skulle handla en sista julklapp. Det gick bra. Och när jag kom hem var jags å trött att jag gick och la mej lk fucking HALV ELVA :o Fast ja låg o prata i telefon ett tag då btw:P
Idag hade vi gäster och imorrn ska jag in och handla med MAX ! WOHO , hahah lycka till lixom stan är galet full nu. Imorgon kan vara den värsta dagen på hela året att åka till stan. AJA ! :D
.
Älskade bror ! ♥
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vilka fina bilder!! Grymma ju :) Btw vi måste träffas nästa vecka <3

2010-12-22 @ 23:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0