DÖDAMEJ

HEEEEEEEJ !
Idag är det tredje advent ! OMG snart julafton:o :D:D
Idag gick jag upp kl 2 , hehe najs. Nu har jag pluggat lite och ska strax fortsätta. Igår gjorde jag mitt livs största misstag (berättar mer imorrn). Men iaf så igår dansade jag och när jag kom hem så gjorde jag pepparkakshus med lite folk sen kom Ellen och vi gjorde en sak. Sen kom Filip. Så tittade vi alla å film. Sen kom en kille med donken mat till oss. Sen gick alla hem. Sen sov jag. Nu vet ni;) Faaaast inte allt dock:p
.
Bilder från Europaresan i somras.. SAKNAR !
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag meeeeeeeed :( <3

2010-12-13 @ 22:15:44
Postat av: Erika

Jag meeeeeeeed :( <3

2010-12-13 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0