ingen sömn tack vare alla tankar..

Asso det är sjukt hur mycket man kan älska en låt ! Hur ledsen man kan bli av att lyssna på den . Hur många minnen som finns kvar i den ! Just nu lyssnar jag nästan bara på sorgliga låtar... Jag vet inte varför. Men dom får mig att börja gråta ibland... Ligger själv här i min säng och lyssnar på den här låten och kollar videon för typ femtioelvte gången och fyfan vad jag börja tänka på massa skit bara , så nu ligger jag här och gråter. Nu ligger jag här och tänker på bara en person !
.
.
Nu ska jag försöka somna med alla tankar i mitt huvud ! Lycka till ! -.-
.
PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-09 @ 21:37:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0