det var ett tag sen

ja hej får väll säga, det var ju ett bra tag sen sist. Jag har haft fullt upp med allt plugg med nu har det lagt sig. Förra veckan var det sjukt mycket, skönt att betygen sätts på tisdag så då blir det inte så mycket plugg. Ja idag är det bara 12 dagar kavr till jul. Inte är jag klar med alla julklapparna heller. Men det hinner jag väl göra väl göra nästa vecka. Har ändå bara två till jag ska köpa till så. Idag har jag inte gjort så mkt, ska nog snart till centrum och köpa ett par uggs, svarta eller gråa kan fortfarande inte bestämma mig. Nej nu ska jag sluta balbla på,säkert ingen som ens pallade läsa detta tråkiga långa inlägg. Puss på er.
btw färgade jag håret igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0